Brändimme rakentaminen vaati poikkeuksellisen nopeassa aikataulussa laajan kotisivu-uudistuksen, jonka Hopper ammattitaitoisesti ja joustavasti toteutti.
Leena munter, TOIMITUSJOHTAJA
haltija group OY
Lähtökohta
Haltija on syntynyt usean eri apuväline- ja hyvinvointialan yrityksen fuusiona vuosina 2016 ja 2017. Yritysjärjestelyiden takana ja yhtiön pääomistajana on Sponsor Capital Oy, jonka omistuksessa Haltijasta on tavoitteena tehdä toimialansa markkinajohtaja.
Tavoitteet
Uudelle konsernille tarvittiin markkinointistrategia- ja suunnitelma, brand, verkkopalvelut ja digitaalisen markkinoinnin työkalut.
Lisäksi tarvittiin apua ja lisäresursseja markkinoinnin käynnistämisessä. Yhtiöllä ei tässä vaiheessa ollut markkinoinnin johtajaa.
Ratkaisu
Työ aloitettiin markkinointistrategian laatimisella ja tarjoaman paketoinnilla. Työryhmissä työstettiin Haltijan tarinaa, lupausta ja identiteettiä.
Isona ponnistuksena suunniteltiin ja toteutettiin Haltijan verkkosivusto ja siihen liitetty verkkokauppa-alusta, joka integroituu taustajärjestelmiin.
Autoimme myös markkinoinnin toimintamallin suunnittelussa ja yhtiön markkinoille lanseeraamisessa.
Haltija
Haltija on apuvälineisiin, proteeseihin ja hoitotarvikkeisiin keskittyvä konserni. Yhtiö auttaa ihmisiä itsenäisessä elämisessä ja omien mahdollisuuksiensa saavuttamisessa rajoitteista huolimatta. Yhtiön liikevaihto on noin 30 milj.eur (2018).